⁉️Vragen & support

Je hebt een vraag over je digitale product, of je hebt support nodig. Er zijn 2 scenario's:

  1. Je project is in actieve ontwikkeling, dus je spreekt je project lead regelmatig in een vast ritme.

  2. Je product is live en niet in actieve ontwikkeling, dus je hebt nu geen vast overlegritme met je project lead.

Actieve ontwikkeling

Zijn we actief aan de slag met je software? Dan zijn er 5 opties om een vraag te stellen:

  1. In het wekelijks overleg

  2. In de eerstvolgende refinement sessie (handig als het gaat over een nog uit te werken, toekomstige feature)

  3. In Jira Servicedesk, in een specifieke taak

  4. Door een e-mail te sturen naar je project lead

  5. In het Slack kanaal dat is ingericht voor jullie project (alleen bij omvangrijke, langdurige projecten)

Live software

Is je software live en heb je nu geen vast overlegritme met je project lead?

Dan heb je het snelste antwoord op je vraag door te mailen naar support@webbio.nl.

Je vraag komt in Jira Servicedesk terecht waardoor wij 'm efficiënt kunnen afhandelen.

Last updated